Koh Chang - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Carin Bisschop - WaarBenJij.nu Koh Chang - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Carin Bisschop - WaarBenJij.nu

Koh Chang

Door: Carin

Blijf op de hoogte en volg Carin

08 Januari 2016 | Thailand, Bangkok

Oud en nieuw in Siem Reap... Duizenden mensen van allerlei nationaliteiten hebben zich verzameld op Pub Street en omgeving. In heel veel talen wirdt er afgeteld naar 2016. Een verrassende en bijzondere ervaring!
Na een relatief korte nacht worden we door een chauffeur opgehaald en naar de grens met Thailand gereden. Daar alle formaliteiten afgehandeld en dan staat de volgende chauffeur te wachten (dit maal een vrouwelijke) en zij brengt ons in ongeveer vier uur tijd naar de ferryboot. Deze boor maakt de oversteek naar Koh Chang, een eilandje voor de kust van Thailand. Het wordt ook wel watervaleiland genoemd. Er schijnen hier veel watervallen te zijn, maar helaas het is het droogteseizoen en de watervallen zijn zowat allemaal droog gevallen. Maar niet getreurd, het

• 08 Januari 2016 - 12:08

Herma:

Hoi Carin,

Het laatste stukje is weggevallen maar ik denk dat het toch wel de moeite waard is ;-). Bijna weer naar huis. Alvast een hele goede terugvlucht gewenst!

Groetjes, Herma

Tags: Koh Chang