Siem Reap - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Carin Bisschop - WaarBenJij.nu Siem Reap - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Carin Bisschop - WaarBenJij.nu

Siem Reap

Door: Carin

Blijf op de hoogte en volg Carin

29 December 2015 | Cambodja, Khett Siem Reab

Het is tijd om afscheid te nemen van ons gastgezin. Met de tuk-tuk gaan we naar Kampong Thom en gaan verder met de auto via Spean Praptos , Spean Kambor Or (twee hele mooie bruggen uit de Angkor periode) en Beng Mealea (een tempelcomplex dat niet vaak bezocht wordt) naar Siem Reap. Dit is onze laatste verblijfplaats voordat ons weekje strandvakantie begint. Hier zijn we dan ook weer in de "bewoonde" wereld.
We zitten in een heel mooi hotel met 2 zwembaden, mooie tuin en dito kamer. Siem Reap is een erg toeristische stad. Wennen even na de rust en stilte op het platteland. Er is een heuse pub street met veel barretjes en restaurantjes. Wij gaan eerst eten bij een Mexicaans restaurant en gaan daarna op pub street wat drinken bij de Temple club. Maar voordat we hier naar binnen kunnen, worden we eerst gefouilleerd

• 01 Januari 2016 - 10:57

Herma :

Hoi Carin,

Wat heb je al veel gezien en meegemaakt! Bijzondere reis volgens mij. Maar dat weekje strandvakantie zal ook wel genieten zijn direct want ook wel een inspannende reis. Geniet er samen nog lekker van!

Groetjes, Herma