Stung Treng - Reisverslag uit Stœ̆ng Trêng, Cambodja van Carin Bisschop - WaarBenJij.nu Stung Treng - Reisverslag uit Stœ̆ng Trêng, Cambodja van Carin Bisschop - WaarBenJij.nu

Stung Treng

Door: Carin

Blijf op de hoogte en volg Carin

22 December 2015 | Cambodja, Stœ̆ng Trêng

Vanochtend was het dan weer zover, koffers inpakken voordat we met de minivan naar de grens met Cambodja, Nongnonkiem, gebracht werden voor het vervolg van onze reis. Hier hebben nog ongeveer 3 uur over gedaan. Mooie route. Bij de grens aangekomen, moesten we eerst twee dollar betalen om Laos uit te komen, daarna moesten we naar een soort van dokterspost om een drietal formulieren in te vullen, die te maken hadden met onze gezondheid en het visum voor Cambodja. Kosten 1 dollar. Maar omdat we ons visum al geregeld hadden in Nederland hoefden we 1 formulier niet in te vullen. Maar nog wel werd onze temperatuur opgemeten om te zien of we echt geen koorts hadden of ziek waren

• 26 December 2015 - 14:17

Herma:

Hoi Carin,

Fijn om te horen dat de reis zo voorspoedig verloopt. Je hebt al veel gezien! Veel plezier weer de komende dagen :-)

Groetjes, Herma

• 29 December 2015 - 15:55

Christel:

Hoi Carin,

Wat een avontuur beleef je weer in die verre en mooie landen! Leuk je verslagen te lezen en te horen dat je het zo naar je zin hebt. Hopelijk heb je ook fijne feestdagen met je broer gehad. Ik wens jullie alvast een gezellige jaarwisseling daar in Cambodja (of misschien ben je tegen die tijd weer vertrokken daar). Hoe dan ook .... veel plezier en tot in 2016!

Groetjes,
    Christel

• 30 December 2015 - 12:39

Trudi:

Wat fijn dat je niet ziek bent....En wat een mooie foto's.. Ik ben blij dat je zo geniet van alles. xxx