Tad E-Tu - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van Carin Bisschop - WaarBenJij.nu Tad E-Tu - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van Carin Bisschop - WaarBenJij.nu

Tad E-Tu

Door: Carin

Blijf op de hoogte en volg Carin

20 December 2015 | Laos, Luang Prabang

Na ons ontbijt zijn we met een taxi naar het vliegveld gebracht voor onze vlucht naar Pakse. Een goede anderhalf uur later zijn we daar geland en nadat we onze koffers opgehaald hadden stond onze chauffeur klaar om ons naar Tad Fane en Tad E-Tu te brengen. Rond twee uur kwamen we aan in ons resort: Tad Etu Waterfall resort. Hele mooie omgeving met zoals de naam al doet vermoeden een waterval in de buurt. Onze kamer was een stuk de helling van de berg op. Een schitterend uitzicht, maar een o zo steile klim. Al snel hadden we een andere looproute gevonden met een trap, die niet zo steil was. Even gegeten en een kleine verkenning in de buurt gemaakt. Morgen maar wat verder rondkijken.
De volgende dag naar de waterval gelopen. Hele mooie omgeving maar het viel een klein beetje tegen, want we hebben slechts 1 waterval kunnen ontdekken triljoen aangegeven was dat er meerdere zouden zijn. Toch de dag goed doorgekomen hoor.