Vientiane en Luang Prabang - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van Carin Bisschop - WaarBenJij.nu Vientiane en Luang Prabang - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van Carin Bisschop - WaarBenJij.nu

Vientiane en Luang Prabang

Door: Carin

Blijf op de hoogte en volg Carin

18 December 2015 | Laos, Luang Prabang

Vandaag al een week van de vakantie om en al veel gezien, gedaan, genoten!
Afgelopen maandag zijn we met de nachttrein van Bangkok via Nong Khai naar Vientiane in Laos gereisd. Een hele ervaring rijker door met zo'n trein te reizen. Vientiane is de hoofdstad van Laos en Laos heeft Franse invloeden van vroeg uit. Dit is heel goed te merken. Je kunt er bakery's binnenlopen, waar je croissants, stokbrood, cake, koffie specialiteiten en dergelijke kunt krijgen. En ook is er een (mini) Arc de Triomphe, compleet met een drukke hoofdweg. Net de Champs d'Elysee

• 18 December 2015 - 18:48

Herma:

Hoi Carin,

Het lijkt mij een hele ervaring! Alleen de plaatsnamen al; Mekong, Nam Khan etc :-) een mooie en bijzondere reis! Veel plezier nog! En Lucien ook :-)

Groetjes, Herma

• 19 December 2015 - 13:25

Trudi:

Hoi Carin en Lucien, wat fijn dat het allemaal zo goed gaat en dat jullie weer zo genieten van alles wat er op jullie pad komt.

Veel liefs Trudi.xx

• 25 December 2015 - 21:17

Marloes:

Niet zomaar een bestemming, meteen ook veel rondreizen en zien van andere culturen en landschappen. Benieuwd naar avontuurlijke verhalen en foto's een keertje in ons kikkerlandje. Waar het overigens nog steeds geen winter is ;-)